Saca só, cara! Você que curtiu, recentemente, as as belas da Copa do Mundo, baba com as morenas dengosas das praias da Bahia e se deslumbra cm as lobas carioca, pois fique sabendo que de há muito a mulher brasileira descortina charme.
Voltando mais no túnel tempo, se você olhar nas telas daqueles grandes pintores dos séculos 13, 14, 15, achará as mulheres tão feias, que até pensará estar precisando trocar de óculos, caso os use. Mais pareciam terem saído de um curral de vacas atoladas.
Malandros, os editores do suplemento da revista carioca “A Noite”, do mesmo grupo que editava a “Noite Ilustrada” , do empresário baiano Geraldo Rocha, já estampavam a beleza morena na capa.
Ainda não havia fotos coloridas naquelas revistas, mas convenhamos que a sépia caía muito bem nas meninas, não é mesmo?
Principalmente nas morenas. Sépia nasceu para morenar mais as brasileiras. Confira e curta as belas feras da década de 1930 e 1940.
Check it out, man! Q You see wolves Cup; cats Lighthouse and dengosas moreníssimas in Ponta Negra, the delicious Christmas-RN (to name a few pieces), be aware that the passadão, Brazilian were already beautiful and tasty.
Several decades before, they walked inspiring "The Frantic" to sing "Dangerous" that pop composed of Nélson Mota.
Going back over the tunnel time, if you look on the screens of those great painters of the ages 13, 14, 15, find women so ugly that even think be needing change glasses if the use.
Most seemed to have come out of a corral of cows jammed. Tricksters, the supplement editors of Rio's magazine "The Night", the same group that edited the "Night Illustrated" the Bahian entrepreneur Geraldo Rocha, already stamped the brunette beauty on the cover.
I had not yet colorful pictures in those magazines, but admit that the sepia fell very well in girls, is not it? Especially in brunettes. Sepia was born for more morenar Brazilian. Check out and enjoy the beautiful beasts of the 1930s and 1940s
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